Despre Ambients

Bine ați venit la "Ambients -design interior",

formăm o echipă împreună cu colaboratorii noștri, toți oameni pasionați de design și vrem să aducem interioarele voastre la stadiul de vis împlinit. Proiectul nostru a reușit doar dacă clientul după mai bine de 10 ani încă simte că este un design nou și dacă nu se gândește la o renovare. Încercăm să livrăm interioare care  rămân contemporane și în timp îmbătrânesc frumos.

Cristina Sauciuc - persoana din spatele Ambients- Sunt designer de interior din 2020 și consider că amenajările de interior nu ar trebui să fie un lux, ci o necesitate pentru a crea un mediu plăcut și inspirațional în care oamenii să trăiască și să lucreze. Întotdeauna le spun clienților că un proiect de interior este ca o conlucrare în care respectul este reciproc și trebuie să avem entuziasmul și pasiunea de a o aborda împreună. Sunt alături de ei în cel mai delicat moment al lor: transformarea casei lor, în mijlocul unor mici și mari schimbări. Îi întâlnesc și îi însoțesc atunci când au nevoie de îndrumare, concentrare și liniștire în fața marilor îndoieli pe care le declanșează alegerile interioare. Sunt alături de ei chiar și atunci când vor să apese accelerația pentru a realiza visul unei locuințe pe care să-l numească  ”Acasă”.

Abordez fiecare proiect ca pe o călătorie, o narațiune a personalității tale și - parțial - și a mea

Oferta și conceptul

1.Hai să ne cunoaștem!

Primul nostru contact este o conversație telefonică în care reciproc punem întrebări și aflăm unul despre celălalt și despre proiectul dvs.

Consultație inițială gratuită- La consultația noastră inițială gratuită, voi pune mai multe întrebări și îmi voi face o idee despre scopul proiectului dvs. Acest lucru va fi fie virtual, fie personal. În urma unor măsurători și poze/releveu primite de la dvs. voi reveni cu o propunere și idei de amenajare tip mood board  în funcție de pachetul agreat.

3.Semnarea contractului și prezentarea conceptului de design

Urmează acceptarea ofertei, semnarea contractului și plata avansului. Pasul următor va fi  vizita/vizite pe șantier pentru poze, măsurători, video,  tot ce este nevoie pentru planimetria și releveul 2D. Prezentarea conceptului cu una sau mai multe variante de recompartimentare și aranjare mobilier 2D, cu moodboard sau colaje de materiale, selecție cromatică și stilul amenajării, cu styleboard selecție de imagini de referință pentru aprobarea conceptului care va sta la baza proiectului tehnic. Puteți cere o revizie pentru a găsi împreună cea mai potrivită soluție de design. Semnarea și acceptarea conceptului.

2.Oferta

Se intocmește împreună cu beneficiarul un caiet de sarcini cu scopul, obiective, toate preferințele, stil, coloristică, analogii de pe internet, buget și calendar ale spațiului de amenajat și se va contura verbal conceptul ca noi să înțelegem și să propunem un proiect conform așteptărilor. Se revine cu oferta de preț detaliată, cu serviciile de design oferite și tarife , etape și termeni de realizare pentru serviciile de design.

Cum vom lucra împreună - etapele proiectului de design complet

Etapa tehnică

1.Vizualizare 3D a spațiului interior

Prezentare vizualizare 3D (randări) a interiorului  cu ajutorul unui soft 3D, cu posibile ajustări și modificări de concept. Acceptare și semnare vizualizări.

2. Dosarul tehnic pentru interior

Se vor prezenta toate schitele tehnice cotate necesare implementării proiectului,  ca de ex: plan amenajare mobilier și instalații sanitare, plan pardoseală cu indicarea finisajelor și calculul suprafeței, plan tavan cu amplasare corpuri de iluminat, plan prize intrerupătoare, stereotomii pentru băi și bucătării, desene tehnice pentru mobilier etc. Dosarul va cuprinde planurile necesare implementării in funcție de complexitatea proiectului.

3. Listă cu necesarul de achiziții

Oferte estimative și un tabel online excel cu necesarul de achiziții. Daca este cazul putem face revizii detalii tehnice, corectări desene în funcție de modificările cerute. Se semnează și se acceptă planurile tehnice de execuție.

 Controlul de autor 

1.Suport achiziții și logistică

Gestionarea procesului de ofertare, pregătirea ofertelor de la furnizori sau producători aleși de client sau colaboratori Ambients. Suport și consultanță în gestionarea achizițiilor de mobilier, uși, lumini, finisaje și altele reprezentând interesele beneficiarului in fața terților.

2. Vizite șantier 

Vom urmări evoluția implementării a designului de interior cu informarea beneficiarului de stadiul lucrărilor și conformitatea lor cu aprobările din proiect. Depunerea tuturor eforturilor necesare pentru remedierea unor situații neprevăzute im timpul proiectării sau a unor provocări depistate pe șantier.

3. Etapa finala-decorare 

Selecția elementelor decorative pentru spațiu și gestionarea procesului de achiziție. Rezultatul final- proiect design, amenajare sau restructurare implementat conform conceptului agreat.

Ce ne deosebește?

Varietate de stiluri

Abordăm stiluri variate, de la clasic și elegant la modern și minimalist, inclusiv eclectic, industrial sau scandinav, cu accente tradiționale sau wabi sabi. Suntem aici să te ajutăm și să-ți transformăm spațiul  într-un mediu funcțional și estetic durabil.

Prețuri accesibile

Abordăm proiectele noastre cu oferte bine gândite pentru o varietate de bugete pentru a face designul interior accesibil. Cu noi economisești timp și bani, iar amenajarea decurge fără stres pentru tine.

Soluții de transformare mobilier vechi

Ne pasă de mediu, de aceea folosim materiale sau mobilier reciclabile pentru un design durabil și prietenos cu mediul înconjurător. Ne străduim să oferim un design atemporal și armonios.

Adresa

Blvd Griviței, Brașov Romania

Contact

0758780719

ambients.cs@gmail.com

Meniu

Urmăriți-ne